FAQs

Bestellen

Onze excuses! Het bestelproces van Viktorias is geautomatiseerd om producten snel en accuraat te distribueren. We kunnen bestellingen niet wijzigen of annuleren, omdat ze onmiddellijk door ons magazijn worden verwerkt en verzonden.

Als je een artikel hebt besteld dat je wilt retourneren, kun je dat doen door hier te klikken.

Ja! Alle bestellingen krijgen een trackingnummer. Dit wordt automatisch naar je e-mailadres gestuurd. Je kunt je bestelling rechtstreeks op onze website volgen door hier te klikken.

Als je een bevestigingsmail met je trackingnummer hebt ontvangen, betekent dit dat je bestelling is verzonden. Het kan 1-5 werkdagen duren voordat het trackingnummer is bijgewerkt, afhankelijk van het verzendbedrijf. Dit komt meestal door ons hoge bestelvolume.

Je kunt je bestelling volgen door hier te klikken.

Zodra je pakket is verzonden, ontvang je mogelijk een e-mail ter bevestiging dat het pakket is verzonden. In de e-mail ontvang je het volgnummer van je pakket en een link naar de website van het verzendbedrijf. Je kunt je bestelling ook volgen door hier te klikken.

Als er problemen zijn met het trackingnummer of de levering, neem dan rechtstreeks contact op met de koerier. Het kan 1-4 dagen duren voordat de trackinginformatie verschijnt. In sommige zeldzame gevallen wordt de trackinginformatie niet bijgewerkt, maar ontvang je je bestelling toch. Neem na de geschatte levertijd contact met ons op.

Hoe snel je je bestelling ontvangt, kan van een aantal dingen afhangen, zoals je bezorgmethode en bezorgadres. We bieden verschillende verzendmethoden. Elke verzendmethode heeft zijn eigen verwerkingstijd/voordelen die je bij het afrekenen kunt vergelijken.

Over het algemeen kun je het afleveradres binnen 24 uur wijzigen. Zorg ervoor dat je onmiddellijk contact met ons opneemt met je bestelnummer en het juiste adres. Hoe meer informatie je geeft, hoe sneller we je gegevens kunnen wijzigen. Hoewel we niet kunnen garanderen dat we je bestelling op tijd ontvangen voordat deze in behandeling wordt genomen, zullen we ons uiterste best doen om de gevraagde wijzigingen door te voeren.

Zorg ervoor dat je in de onderwerpregel “Dringend: Bestelgegevens wijzigen” schrijft. Elke andere titel kan leiden tot vertraging in de levering van je bestelling.

Houd er rekening mee dat je bestelling mogelijk al is verzonden. In dat geval kunnen we je geen nieuwe sturen, dus kun je het beste contact opnemen met de post.

Het spijt ons dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Als de trackinginformatie aangeeft dat het pakket is afgeleverd, betekent dit dat het is afgeleverd op het afleveradres dat je bij het afrekenen hebt opgegeven. Lees de onderstaande opties door om je te helpen je pakket terug te vinden.

A. Controleer het afleveradres twee keer.
We raden je aan het afleveradres dat je hebt opgegeven te controleren om er zeker van te zijn dat het klopt. Controleer of het huisnummer en het eenheidsnummer (indien van toepassing) correct zijn. Je kunt het afleveradres dat je bij het afrekenen hebt opgegeven controleren door de onderstaande stappen te volgen:

1. Log in op je Viktorias account.

2. Klik op de bestelling die u niet heeft ontvangen

3. Controleer de leveringsinformatie om er zeker van te zijn dat het opgegeven adres correct is.

Houd er rekening mee dat Viktorias niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor onjuist geleverde pakketten als een onjuist afleveradres aan ons is doorgegeven. De klant is er verantwoordelijk voor dat alle informatie die aan ons is verstrekt bij het afrekenen correct is. Als u denkt dat uw pakket op een onjuist adres is afgeleverd, probeer dan contact op te nemen met de bewoners op dat adres om te zien of zij het pakket namens u in ontvangst kunnen nemen. Houd anders de tracking-informatie in de gaten om te zien of deze is bijgewerkt om aan te geven dat het pakket wordt “teruggestuurd naar afzender”. Als dat het geval is, neem dan contact met ons op met je bestelnummer en we sturen graag een nieuw pakket naar het door jou opgegeven adres.

B. Informeer bij je huisgenoten en buren.
Wanneer een pakket wordt afgeleverd, leveren de meeste vervoerders het gewoon af op het adres dat op de vrachtbrief staat, en niet noodzakelijkerwijs bij de aangegeven ontvanger. Informeer daarom bij je huisgenoten, want de kans bestaat dat iemand anders het pakket namens jou in ontvangst heeft genomen. We raden je ook aan contact op te nemen met je buren om te zien of iemand het pakket voor jou in ontvangst heeft genomen.

C. Controleer je brievenbus en eventuele veilige afgiftepunten in de buurt van je huis.
In de meeste gevallen zal de vervoerder op je trackinglink aangeven waar het pakket is afgeleverd (een brievenbus, de voordeur, enz.). We raden je echter toch aan om alle mogelijke plaatsen waar het pakket kan zijn afgeleverd te controleren om de andere opties uit te sluiten.Wat betekent veilige aflevering? Veilige bezorging verwijst naar elke plek in je huishouden waar je pakket als beter verborgen kan worden beschouwd voor voorbijgangers door de persoon die je pakket bezorgt. Controleer of het pakket op je voorportaal ligt, in de buurt van je garage en bij de ingang van je achtertuin.

D. Voor bedrijven - neem contact op met de bewaker, postkamer en receptie.
Als je afleveradres bij een bedrijf is, is het zeer waarschijnlijk dat het pakket elders en/of bij iemand anders is afgeleverd. Neem contact op met de postkamer, receptie en bewaker om te zien of iemand het pakket voor je in ontvangst heeft genomen.E. Voor appartementsgebouwen - neem contact op met de bewaker of receptie/conciërge. In veel gevallen wordt het pakket afgeleverd bij de conciërge of bewakingsdienst. Neem contact op met de receptie of het managementkantoor van het gebouw om te vragen of zij je pakket hebben ontvangen.

F. Neem contact op met je plaatselijke postkantoor.
Het is mogelijk dat je pakket in plaats daarvan bij een van je plaatselijke postkantoren wordt vastgehouden, ondanks dat de tracking aangeeft dat het “Afgeleverd” is. We raden je aan contact op te nemen met je plaatselijke postkantoor om te vragen of ze je pakket vasthouden. Zorg ervoor dat je contact opneemt met het nummer van dat specifieke postkantoor en niet met de algemene supportlijn van de vervoerder.

G. Wacht 24-48 uur tot je pakket wordt bezorgd.
In zeldzame gevallen kan de vervoerder aangeven dat het pakket eerder is afgeleverd dan in werkelijkheid het geval is. Als je al het bovenstaande hebt gedaan en je hebt je pakket nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op met je bestelnummer en we helpen je graag verder.

Let op: Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor pakketten waarbij de trackinginformatie aangeeft dat het pakket op je besteladres is afgeleverd. Als je al eerder te maken hebt gehad met zoekgeraakte of gestolen pakketten waar je woont, raden we je aan om je pakket op een werkadres te laten bezorgen om er zeker van te zijn dat je het veilig ontvangt.

Ja, absoluut! Je kunt dit doen door bij het afrekenen je adres in te voeren als “factuuradres” en het adres waar je je bestelling naartoe wilt sturen als “afleveradres”.

Betalen

We accepteren alle grote creditcards, waaronder Visa, Mastercard, Visa Debit, American Express en Paypal. We bieden ook lokale betaalmethoden zoals Klarna en iDeal.

We accepteren geen cheques of postwissels, maar je kunt via Paypal kopen als je je zorgen maakt over het online invoeren van je creditcardgegevens. Klik gewoon op de knop “Paypal” bij het afrekenen.

Je krijgt onmiddellijk een foutmelding als er een probleem is met de verwerking van je creditcard. Je hebt de mogelijkheid om in dat geval een nieuw kaartnummer in te voeren. Zorg ervoor dat al uw persoonlijke gegevens overeenkomen met de exacte gegevens (naam, adres, enz.) die bij uw creditcard horen. Als de informatie niet overeenkomt, wordt de transactie niet voltooid, omdat we een zeer veilig betalingsproces hebben. Als je het niet zeker weet, kun je je creditcardmaatschappij bellen om de informatie in hun bestand te verifiëren en om te controleren of je creditcard kan worden gebruikt voor internationale aankopen. Viktorias is een in Zweden gevestigd bedrijf. Je kunt ook proberen te betalen via de gewone kassa of via PayPal. Houd er rekening mee dat ons online betalingssysteem niet toestaat dat betalingen worden gesplitst tussen twee kaarten.

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening en neem daarna contact op met je creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt erkend. Neem vervolgens contact op met je bank. Het duurt vaak even voordat de terugbetaling is geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds je geld niet hebt teruggekregen, neem dan contact met ons op.

Overige

We nemen binnen 24 uur contact met je op, meestal veel sneller. Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres hebt gemaild of neem contact met ons op via het contactformulier.

Klik hier om contact met ons op te nemen.

Contact

Heb je nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op via info@viktorias.com of klik op de knop hieronder.