FAQs

Bestellen

Ja! Alle bestellingen krijgen een trackingnummer. Dit wordt automatisch naar je e-mailadres gestuurd. Je kunt je bestelling rechtstreeks op onze website volgen door hier te klikken.

Als je een bevestigingsmail met je trackingnummer hebt ontvangen, betekent dit dat je bestelling is verzonden. Het kan 1-5 werkdagen duren voordat het trackingnummer is bijgewerkt, afhankelijk van het verzendbedrijf. Dit komt meestal door ons hoge bestelvolume.

Je kunt je bestelling volgen door hier te klikken.

Zodra je pakket is verzonden, ontvang je mogelijk een e-mail ter bevestiging dat het pakket is verzonden. In de e-mail ontvang je het volgnummer van je pakket en een link naar de website van het verzendbedrijf. Je kunt je bestelling ook volgen door hier te klikken.

Als er problemen zijn met het trackingnummer of de levering, neem dan rechtstreeks contact op met de koerier. Het kan 1-4 dagen duren voordat de trackinginformatie verschijnt. In sommige zeldzame gevallen wordt de trackinginformatie niet bijgewerkt, maar ontvang je je bestelling toch. Neem na de geschatte levertijd contact met ons op.

Hoe snel je je bestelling ontvangt, kan van een aantal dingen afhangen, zoals je bezorgmethode en bezorgadres. We bieden verschillende verzendmethoden. Elke verzendmethode heeft zijn eigen verwerkingstijd/voordelen die je bij het afrekenen kunt vergelijken.

Over het algemeen kun je het afleveradres binnen 24 uur wijzigen. Zorg ervoor dat je onmiddellijk contact met ons opneemt met je bestelnummer en het juiste adres. Hoe meer informatie je geeft, hoe sneller we je gegevens kunnen wijzigen. Hoewel we niet kunnen garanderen dat we je bestelling op tijd ontvangen voordat deze in behandeling wordt genomen, zullen we ons uiterste best doen om de gevraagde wijzigingen door te voeren.

Zorg ervoor dat je in de onderwerpregel “Dringend: Bestelgegevens wijzigen” schrijft. Elke andere titel kan leiden tot vertraging in de levering van je bestelling.

Houd er rekening mee dat je bestelling mogelijk al is verzonden. In dat geval kunnen we je geen nieuwe sturen, dus kun je het beste contact opnemen met de post.

Het spijt ons dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Als de trackinginformatie aangeeft dat het pakket is afgeleverd, betekent dit dat het is afgeleverd op het afleveradres dat je bij het afrekenen hebt opgegeven. Lees de onderstaande opties door om je te helpen je pakket terug te vinden.

A. Controleer het afleveradres twee keer.
We raden je aan het afleveradres dat je hebt opgegeven te controleren om er zeker van te zijn dat het klopt. Controleer of het huisnummer en het eenheidsnummer (indien van toepassing) correct zijn. Je kunt het afleveradres dat je bij het afrekenen hebt opgegeven controleren door de onderstaande stappen te volgen:

1. Log in op je Viktorias account.

2. Klik op de bestelling die u niet heeft ontvangen

3. Controleer de leveringsinformatie om er zeker van te zijn dat het opgegeven adres correct is.

Houd er rekening mee dat Viktorias niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor onjuist geleverde pakketten als een onjuist afleveradres aan ons is doorgegeven. De klant is er verantwoordelijk voor dat alle informatie die aan ons is verstrekt bij het afrekenen correct is. Als u denkt dat uw pakket op een onjuist adres is afgeleverd, probeer dan contact op te nemen met de bewoners op dat adres om te zien of zij het pakket namens u in ontvangst kunnen nemen. Houd anders de tracking-informatie in de gaten om te zien of deze is bijgewerkt om aan te geven dat het pakket wordt “teruggestuurd naar afzender”. Als dat het geval is, neem dan contact met ons op met je bestelnummer en we sturen graag een nieuw pakket naar het door jou opgegeven adres.

B. Informeer bij je huisgenoten en buren.
Wanneer een pakket wordt afgeleverd, leveren de meeste vervoerders het gewoon af op het adres dat op de vrachtbrief staat, en niet noodzakelijkerwijs bij de aangegeven ontvanger. Informeer daarom bij je huisgenoten, want de kans bestaat dat iemand anders het pakket namens jou in ontvangst heeft genomen. We raden je ook aan contact op te nemen met je buren om te zien of iemand het pakket voor jou in ontvangst heeft genomen.

C. Controleer je brievenbus en eventuele veilige afgiftepunten in de buurt van je huis.
In de meeste gevallen zal de vervoerder op je trackinglink aangeven waar het pakket is afgeleverd (een brievenbus, de voordeur, enz.). We raden je echter toch aan om alle mogelijke plaatsen waar het pakket kan zijn afgeleverd te controleren om de andere opties uit te sluiten.Wat betekent veilige aflevering? Veilige bezorging verwijst naar elke plek in je huishouden waar je pakket als beter verborgen kan worden beschouwd voor voorbijgangers door de persoon die je pakket bezorgt. Controleer of het pakket op je voorportaal ligt, in de buurt van je garage en bij de ingang van je achtertuin.

D. Voor bedrijven - neem contact op met de bewaker, postkamer en receptie.
Als je afleveradres bij een bedrijf is, is het zeer waarschijnlijk dat het pakket elders en/of bij iemand anders is afgeleverd. Neem contact op met de postkamer, receptie en bewaker om te zien of iemand het pakket voor je in ontvangst heeft genomen.E. Voor appartementsgebouwen - neem contact op met de bewaker of receptie/conciërge. In veel gevallen wordt het pakket afgeleverd bij de conciërge of bewakingsdienst. Neem contact op met de receptie of het managementkantoor van het gebouw om te vragen of zij je pakket hebben ontvangen.

F. Neem contact op met je plaatselijke postkantoor.
Het is mogelijk dat je pakket in plaats daarvan bij een van je plaatselijke postkantoren wordt vastgehouden, ondanks dat de tracking aangeeft dat het “Afgeleverd” is. We raden je aan contact op te nemen met je plaatselijke postkantoor om te vragen of ze je pakket vasthouden. Zorg ervoor dat je contact opneemt met het nummer van dat specifieke postkantoor en niet met de algemene supportlijn van de vervoerder.

G. Wacht 24-48 uur tot je pakket wordt bezorgd.
In zeldzame gevallen kan de vervoerder aangeven dat het pakket eerder is afgeleverd dan in werkelijkheid het geval is. Als je al het bovenstaande hebt gedaan en je hebt je pakket nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op met je bestelnummer en we helpen je graag verder.

Let op: Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor pakketten waarbij de trackinginformatie aangeeft dat het pakket op je besteladres is afgeleverd. Als je al eerder te maken hebt gehad met zoekgeraakte of gestolen pakketten waar je woont, raden we je aan om je pakket op een werkadres te laten bezorgen om er zeker van te zijn dat je het veilig ontvangt.

Ja, absoluut! Je kunt dit doen door bij het afrekenen je adres in te voeren als “factuuradres” en het adres waar je je bestelling naartoe wilt sturen als “afleveradres”.

If you're ordering on behalf of an organization or need delivery to an office, please enter your full name first, followed by the organization’s name. You can add the organization’s name after your last name in the checkout form.

Example:
John Doe Viktorias Jewelry

An invoice will be included in your order confirmation email for your records.

Products & Service

At Viktorias, all of our jewellery is unisex and adjustable, including rings and bracelets! This means you don’t have to worry about getting the perfect size, as each piece can be easily adjusted to fit comfortably.

If you're unsure about sizing, feel free to refer to our size guide or reach out to our Customer Care Team for assistance - we’re happy to help you find the perfect fit!

Yes! All of our jewellery is nickel-free and hypoallergenic, making it safe and comfortable for all skin types. We prioritize quality materials to ensure our pieces are both beautiful and gentle on the skin.

Each piece of jewellery at Viktorias is crafted from high-quality materials, and the specific materials used are listed under the "Details" tab on each individual product page. This way, you can easily find out exactly what your favorite piece is made of before making a purchase.

Payments & Checkout

We accept all major credit cards, including Visa, Mastercard, and American Express, as well as PayPal. We also support Google Pay, Apple Pay, and Shop Pay for a seamless checkout experience.

If you prefer not to enter your credit card details online, you can safely check out using PayPalApple PayGoogle Pay, or Shop Pay—just select your preferred payment option at checkout. We do not accept checks or money orders.

Our checkout is secured, encrypted, and protected by Stripe, ensuring that your payment details are safe. Credit card details are not stored by us, as all sensitive information is handled securely by Stripe. For more information on Stripe's security practices, please visit their Security Documentation.

If there’s an issue processing your credit card, you will receive an error message immediately. You can enter a new card number if needed. Be sure that all your personal information (name, address, etc.) matches exactly with the information on file with your credit card provider. If any details are incorrect, the transaction won’t go through due to our secure payment process. If you're unsure, you can contact your credit card company to confirm the information they have on file.

Additionally, check that your credit card is enabled for international purchases, as Viktorias is based in Sweden. If needed, you can also try completing your purchase through PayPal or the regular checkout process. Please note that our checkout system does not allow payments to be split between multiple cards.

Refunds & Replacements

We’re truly sorry to hear that your order arrived damaged! We’re here to assist you, and to ensure we handle this as quickly as possible, we’ll need the following from you:

  1. Your Order Number
  2. A clear picture of the damaged item
  3. The item’s name

Please send these details to our Customer Care Team so we can assess the situation and arrange for a replacement item as part of our warranty policy.

Once we have the necessary information, we’ll get back to you as soon as possible. Please keep an eye on your inbox for our response.

We’re sorry to hear that something’s missing from your order! Here’s how to resolve it:

  1. Check your Order Confirmation to make sure everything is listed correctly and as you ordered.
  2. Look for separate shipments: Sometimes, we send items in different parcels. Check your emails for any tracking information that might indicate items are arriving separately. Each delivery note will specify which items you can expect inside, so make sure to check all the delivery notes for your order.

If you still can’t find the missing item, please contact our Customer Care Team with the following information:

  • Your Order Number
  • The name of the missing item

We’ll work quickly to resolve the issue and ensure your order is complete!

We’re sorry if you received the wrong item! Please let us know as soon as possible so we can fix this for you right away.

  1. Check your order details: Confirm that the order was placed correctly.
  2. Contact our Customer Care Team: Provide your Order Number and a photo of the incorrect item.

Once we have these details, we’ll send you a replacement as quickly as possible.

We’re sorry if there’s been a mistake with your personalised inscription! If the error is on our part, we will be happy to correct it and offer you a free replacement with the correct inscription.

To help us resolve this as quickly as possible, please send the following details to our Customer Care Team:

  1. Your Order Number
  2. A picture of the item you received, clearly displaying the issue
  3. The correct inscription

Once we have this information, we’ll make sure to get things fixed and sent out to you as soon as possible.

Contact

Heb je nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op via info@viktorias.com of klik op de knop hieronder.